Szkolenie kelnerów w HR System

Czy wiesz, że Twoja restauracja może zarobić ponad 100 000 złotych (w oparciu o obsługę 300 klientów dziennie) w ciągu następnego roku, szkoląc kelnerów i kelnerki, jak zostać najlepszymi sprzedawcami? Potrzeba tylko kilku dodatkowych sekund, aby kelnerzy z entuzjazmem zaproponowali sugestie dotyczące budowania dodatkowej sprzedaży i zwiększenia średnich kontroli. Opracowanie solidnego programu na szkolenie kelnerów w zakresie sprzedaży, który skupia się na sugestywnej sprzedaży i uczynieniu szkoleń sprzedażowych jednym z najważniejszych priorytetów, ma zasadnicze znaczenie dla napędzania zysków. Szkolenie kelnerów, aby stali się najlepszymi sprzedawcami i sprawienie, by Twoja jadalnia stała się centrum zysku, jest niezbędna dla rozwoju Twojej restauracji, zwłaszcza w powolnej gospodarce. Oto kilka kluczowych pomysłów na sprzedaż i konkretne strategie szkoleniowe: Menu: broszura sprzedaży serwera Sprzedawca nie może sprzedawać się prawidłowo, chyba że uzyskał niezbędną wiedzę o produkcie. Skorzystasz z tego, że Twój zespół zna menu na wylot – tak, oznacza to, że każdy z nich będzie musiał wypróbować każdy przedmiot i poznać szczegóły, takie jak opisy, rozmiary / porcje i składniki. Gdy serwery nie są zaznajomione z artykułami spożywczymi i napojami, nie będą miały pewności, jaką muszą sprzedać. Czy kupiłbyś komputer od dealera, który nie ma doświadczenia w obsłudze interesującego Cię modelu? Prawdopodobnie nie. „Aby utrzymać sprzedaż na pierwszym miejscu, umieszczamy dwie lub trzy specjalne kolacje na naszych stołach na spotkaniach przed zmianą i serwujemy im smak, więc mają solidne wyobrażenie o smaku, a następnie prosimy ich o pełne opisanie cech i zalet każdego produktu, a dzięki tej wiedzy budujemy zaufanie naszych serwerów do efektywnej sprzedaży naszym klientom. ”

W treningu pięciogwiazdkowym zalecamy naszym klientom zapewnienie każdemu serwerowi co najmniej dwóch godzin sugestywnych szkoleń sprzedażowych po zatrudnieniu obejmujących wszystkie podstawy. Następnie, jako ciągłe odświeżenia, każdy serwer powinien uczestniczyć w spotkaniach przed zmianą, które dotyczą podstawowych strategii sprzedaży. To dobry moment na przeprowadzenie konkursów sprzedażowych, aby zwiększyć motywację do sprzedaży. Pozytywnym nawykiem jest pełne przekwalifikowanie serwerów co sześć miesięcy, z co najmniej kolejnymi dwiema godzinami. Jeśli serwery nie zostaną naładowane, będą działać na sucho. Wiedza to potęga, a siła rodzi zaufanie. Im więcej twoich serwerów wie, tym większy będzie twój zysk.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *