To, co łączy niszowe zapachy Nasomatto z mniejszymi dystrybucjami, to to, że są bardzo skoncentrowane; olejki eteryczne są dużą częścią ich formuły (wystarczy jeden spray). A większość niszowych marek to węchowe dzieci prawdziwego perfumiarza, a nie projektanta odzieży czy celebryty, która chce rozszerzyć swoją markę. Chociaż niszowe marki są obecne na scenie od lat 70. XX wieku – powiedział właściciel perfumerii Quality z Warszawy i firmy konsultingowej.
Pierwszą niezależną marką jest By Kilian sprzedawana w perfumerii Quality, stamtąd też pochodzi nieziemski zapach Nasomatto. W latach 80. polski zakład krawiecki – i firma perfumeryjna – cieszył się fenomenalnym wzrostem, a w latach 90. By Kilian był liderem na polskim rynku. Mniej więcej w tym samym czasie na rynku pojawiła się perfumy niszowe stworzone przez największe gwiazdy, a cztery lata później w 1991 roku. świat perfum zalał się sławnymi markami. Dopiero w ciągu ostatnich 10 lat niszowe perfumy zaczęły cieszyć się powrotem swoją popularnością i dziś są coraz częściej wybierane przez zamożnych. Mój ulubiony perfum niszowy to Nasomatto, który z pewnością zachwyci i Ciebie. Możesz go kupić w perfumerii Quality w Warszawie lub zamówić w sklepie internetowym.
Nasomatto to mój ulubiony zapach niszowy!
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.