Czy wiesz jak działa automatyczna skrzynia Warszawa? Korpus zaworu jest centrum sterowania automatycznej skrzyni biegów. Zawiera labirynt kanałów i kanałów, które kierują płyn hydrauliczny do licznych zaworów, które następnie aktywują odpowiedni pakiet sprzęgła lub serwo taśmowe, aby płynnie przełączać się na odpowiedni bieg w każdej sytuacji na drodze. Każdy z wielu zaworów w korpusie zaworu w miejscu jakim jest automatyczna skrzynia Warszawa ma określony cel i jest nazwany dla tej funkcji. Na przykład zawór zmiany biegów 2-3 aktywuje 2. bieg na 3. biegu w górę lub zawór rozrządu 3-2, który określa, kiedy powinna nastąpić redukcja.
Najważniejszym zaworem, nad którym masz bezpośrednią kontrolę, jest zawór ręczny. Zawór ręczny jest bezpośrednio podłączony do dźwigni zmiany biegów i osłania i odkrywa różne przejścia w zależności od pozycji, w której znajduje się zmiana biegów. Na przykład po ustawieniu zmiany biegów w napędzie zawór ręczny kieruje płyn do pakietu sprzęgła ( s), który aktywuje 1. bieg. ustawia się również do monitorowania prędkości pojazdu i położenia przepustnicy, aby mógł określić optymalny czas i siłę dla zmiany 1–2.
W sterowanych komputerowo przekładniach będziesz mieć również elektromagnesy elektryczne, które są zamontowane w korpusie zaworu, aby kierować płyn do odpowiednich pakietów sprzęgła lub pasków pod kontrolą komputera, aby precyzyjniej kontrolować punkty zmiany biegów. Automatyczna skrzynia Warszawa jest znacznie prostsza w obsłudze niż manualna.
Automatyczna skrzynia Warszawa
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.